Elmi Prodfarm, producatorul marcilor Elmiplant, Bioten, Blossom si Vector a inregistrat o crestere a vanzarilor de 36% in anul 2005, cifra de afaceri a companiei ajungand la 2,900,000 $ si un profit de 725,000 $, cifra ce reprezinta 25% din valoarea vanzarilor. Pentru anul 2006, compania Elmi Prodfarm estimeaza o cifra de afaceri de 4,000,000$.

Structura vanzarilor Elmi Prodfarm pe categorii de produse in totalul cifrei de afaceri este de: 42% pentru produsele de ten, 22% pentru produsele de corp, 15% pentru produse de par, 12% pentru produsele de protectie solara, 4% pentru alte produse, iar in totalul numarului de produse vandute structura este: 35% produsele de ten, 23% produsele de corp, 16% produsele de par, 8% produsele de protectie solara si 4% obtinut din alte categorii de produse.

Anul 2005 a reprezentat pentru Elmi Prodfarm un succes in ceea ce priveste vanzarile pentru gama de produse de protectie solara, in perioada aprilie – septembrie 2005 inregistrandu-se o crestere de peste 35% a cifrei de vanzari pentru produsele respective.

Citeste si:

Un alt moment reprezentativ pentru compania Elmi Prodfarm in 2005 a fost deschiderea primului magazin propriu, amplasat in City Mall – Bucuresti, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care intentioneaza ca in viitor sa deschida si alte reprezentante la nivel local si national.

Succesul a fost incununat de premiul obtinut de catre Elmi Prodfarm in cadrul celei de-a opta editii a Topului Firmelor 2004, organizata de catre Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti, unde compania a obtinut locul I pentru “Industria Chimica a fibrelor sintetice” - categoria intreprinderi mijlocii.

“Proiectele Elmiplant pentru anul 2006 includ relansarea gamei Elmiplant pentru ingrijirea tenului, la inceputul lunii februarie, intr-o o noua formula, revolutionara pentru industria romaneasca de cosmetice, noi ambalaje si un nou concept de ingrijire, noi investitii in tehnologie de ultima ora, constand in utilaje pentru sectia de productie si aparatura pentru laboratorul de testare-evaluare al companiei, precum si planurile de demarare a actiunii de obtinere a certificarii ISO 14000 pentru mediul inconjurator. De asemenea, consolidarea exporturilor in tarile in care deja avem succes, precum Canada, Japonia si SUA, dezvoltarea activitatii de prestari servicii pentru terti si activitatea de private label constituie prioritati in activitatea firmei din anul 2006”, a declarat Andreea Cremenescu, Marketing Manager Elmiplant .