Compania Wipro Ltd., al treilea mare exportator indian de solutii informatice, va deschide in Romania un centru de cercetare si dezvoltare care va deservi piata est-europeana. Aceasta investitie este cifrata la 250 de milioane de doalri si va consta in deschiderea unui centru de tip call-centre care se va adresa tarilor din zona de sud-est a Europei.

Vom crea un centru de call-centre in Bucuresti care va asigura mai mult de 250 de locuri de munca si, totodata, intentionam sa asiguram servicii financiar-contabile si tehnice clientilor nostri. Noul centru va fi lansat pana la finele primului trimestru al acestui an si va reprezenta o cale de acces catre Europa, cu precadere spre pietele din Europa de Est.

Compania indiana se afla deja in negocieri cu sase firme incluse in clasamentul Fortune 1000 pentru a le pune la dispozitie serviciile oferite de viitorul centru din Romania.De exemplu, cel mai mic client al nostru a raportat anul trecut venituri din vanzari ce depasesc 2 miliarde de dolari, a declarat T K Kurien, reprezentant al companiei Wipro.

Pe langa viitorul centru din Romania, compania indiana mai este prezenta si in Australia, Germania, Suedia, Finlanda si Marea Britanie, precum si in Asia, unde Malaiezia este cea mai importanta piata asiatica.

Wipro este o companie ce furnizeaza o arie larga de solutii si servicii IT, inclusiv integrare de sisteme, outsourcing, dezvoltare precum si servicii de cercetare.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri