Holcim a inregistrat in primul trimestru o crestere de 15,7% a volumului vanzarilor de climent si clincher pe piata romaneasca, datorita nivelului redus al afacerilor din aceeasi perioada a anului trecut, dar si conditiilor meteo favorabile, informeaza Mediafax.


Producatorul elvetian de materiale de constructii noteaza insa ca activitatea din domeniul constructiilor a ramas slaba in Europa de Est, in pofida investitiilor in infrastructura, din cauza conditiilor economice dificile.

"Cu toate acestea, datorita cifrelor scazute din anul anterior si conditiilor meteo blande, companiile din grup, cu exceptia Ungariei, au inregistrat volume mai ridicate livrate. Cele mai puternice cresteri au fost inregistrate in Bulgaria, Romania si Cehia", se arata intr-un raport prezentat miercuri de Holcim.

Volumul vanzarilor de ciment ale Holcim in Europa au crescut uc 19,9% in primul trimestru, datorita iernii blande, in timp ce preturile s-au redus cu 0,9%.

La nivel mondial, veniturile nete din vanzari ale grupului au scazut cu 1,8%, la 4,65 miliarde franci elvetieni. Profitul operational a coborat cu 17,1%, la 753 milioane franci elvetieni, iar profitul net a urcat cu 85,1%, la 122 milioane franci.

Holcim Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 200 milioane euro anul trecut, in scadere cu 20% fata de 2009, din cauza efectelor crizei economice si a conditiilor dificile de pe piata. Compania estimeaza ca rulajul ar putea stagna in acest an sau scadea cu 5%.

Grupul elvetian Holcim opereaza in 70 de tari si detine in Romania doua fabrici de ciment, la Alesd si Campulung, o statie de macinare la Turda, 19 statii ecologice de preparare a betoanelor, cinci statii de agregare si un terminal de ciment in Bucuresti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri