Veniturile realizate pe segmentul Europa de Sud-Est si Asia, care mai cuprinde lanturile de magazine Mega Image, din Romania, Alfa Beta, din Grecia, si 51% din compania indoneziana Super Indo, au crescut de la 446 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut la 468 de milioane euro in primul trimestru, se arata in raportul Delhaize referitor la rezultatele financiare din perioada ianuarie-martie.

"Avansul veniturilor in Romania si Indonezia poate fi atribuit in principal cresterii numarului de magazine. De asemenea, Alfa Beta a continuat sa inregistreze venituri in crestere si a castigat teren pe o piata in declin", mentioneaza raportul.

Compania noteaza cresterea cheltuielilor din cauza majorarii chiriilor in Romania si Grecia, in contextul deschiderii de noi magazine, si cheltuielilor de marketing mai mari pentru Mega Image.

Citeste si:

La sfarsitul primului trimestru, retailerul avea 76 de magazine in Romania, comparativ cu 72 de unitati la finele anului trecut.

La nivel de grup, profitul operational al Delhaize a scazut in primul trimestru cu 10%, avand in vedere cursuri de schimb valutar constante, la 218 milioane de euro. Veniturile au avansat, insa, cu 0,7%, la 5 miliarde de euro.