"Al doilea trimestru al anului a inceput de asemenea sub auspicii bune pentru noi, si ne asteptam ca produsele de ingrijire specifice sezonului de vara sa impulsioneze si mai mult vanzarile Farmec", a declarat directorul general al Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean (foto).

Pentru 2011, compania estimeaza o majorare cu 7,6% a cifrei de afaceri, la 103,2 milioane lei, si cu 31% a profitului net, la 6,78 milioane lei. In 2010, Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane lei (22,8 milioane euro), in crestere cu 10%.

Portofoliul Farmec cuprinde peste 400 de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei.
Anul trecut, producatorul si-a extins prezenta in Ungaria, prin intermediul magazinelor Drogerie Markt si Auchan, si vizeaza retelele de retail din Polonia, Ucraina si Republica Moldova.

Citeste si:

In prezent, compania exporta in peste 30 de tari.

In 2011, Farmec are in plan sa fuzioneze prin absorbtie cu producatorul de ambalaje Farmec Plast, la care este actionar majoritar, pentru reducerea cheltuielilor, imbunatatirea fluxului de numerar si reducea costurilor cu ambalajele.

Farmec Cluj-Napoca a fost privatizata in anul 1995, prin metoda MEBO, si are capital romanesc, singurul actionar fiind PAS Farmec. Printre marcile companiei se numara Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.