"A fost data o notificare pentru rezolvarea problemelor care are ca termen limita 30 mai. In prezent, se evalueaza ce au mai lucrat si conditiile de reziliere. Stiu ca partile s-au intalnit aseara (n.r. miercuri) la minister, insa nu stiu ce au discutat", a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, dupa o vizita la Facultatea de Constructii Bucuresti.

Intrebata daca in cadrul intalnirii de miercuri firmele au renuntat la suplimentarea valorii contractului, Boagiu a raspuns ca nu detine aceste informatii.

"Au fost doua motive pentru care am dat notificarea. Primul a fost faptul ca firmele au parasit santierul si al doilea pentru ca au cerut costuri suplimentare pe care nu le puteam accepta. Nu am asemenea informatii cum ca s-au inteles", a afirmat ministrul.

Totodata, Boagiu a spus ca pana la finele anului sectorul de autostrada Comarnic-Brasov va fi concesionat, si ca in prezent autoritatile revizuiesc proiectul.

Citeste si:

Firma UMB Spedition este detinuta de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, firma Pa&Co International este controlata de Costel Casuneanu, iar Euroconstruct Trading '98 de Dan Besciu.

Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti are o lungime de 42,5 kilometri. Consortiul a castigat licitatia pentru construirea segmentului de autostrada in 2006, iar valoarea initiala a contractului a fost de 702,58 de milioane de lei, fara TVA. Ulterior, in 2009, valoarea lucrarilor a crescut cu 25%, la 883,7 milioane lei, fara TVA, contractul fiind finantat de la bugetul de stat.