Volumul vanzarilor prin intermediul cardurilor de flota din Romania au inceput sa-si revina dupa criza economica de anul trecut si a crescut cu 1,1%, in timp ce veniturile magazinelor din benzinariile MOL pe piata locala au inregistrat o crestere de 9,2%, calculata in lei, informeaza Mediafax.

La sfarsitul lunii martie, MOL Romania opera o retea de 127 de benzinarii, fata de 126 la finele anului trecut. In aprilie, grupul a deschis in Romania doua benzinarii.

Investitiile MOL in reteaua de vanzare a carburantilor s-au situat la 1,2 miliarde de forinti (6,4 milioane de dolari) in ianuarie-martie, din care 300 de milioane de forinti (1,6 milioane de dolari) in Romania, se arata in raportul MOL.

La nivel de grup, veniturile nete din vanzari au crescut cu 31%, de la 4,5 miliarde de dolari in primele trei luni ale anului trecut la 5,9 miliarde de dolari in ianuarie-martie anul acesta.

Citeste si:

Profitul net a crescut de aproape cinci ori in primul trimestru, de la 98 milioane de dolari anul trecut la 465 milioane de dolari, sustinut de cotatiile ridicate ale petrolului pe piata internationala si productia record de titei a grupului, de peste 150.000 de barili pe zi.

Grupul opereaza in peste 40 de tari. Reteaua de benzinarii a MOL era de 1.630 de benzinarii la sfarsitul lunii martie, fata de 1.623 in decembrie.