Obiectivul cursului este de a-i pregati pe cei interesati de M&A atat din punctul de vedere al unui consultant, cat si din perspectiva unui vanzator/cumparator.

Cursul va avea loc pe 4-5 iunie, de la ora 9 la 18, si costa 149 euro, inclusiv pauzele de cafea si pranzul, care sunt oferite de organizator.

Cursul va fi tinut de catre Tony Romani. El va prezenta cursul din perspectiva unui bancher de investitii cu experienta pe Wall Street, dar si din aceea a reprezentantului pentru sud-estul Europei al bancii londoneze de investitii silkroutefinancial.

“Cursul se va axa pe o acoperire teoretica a subiectelor de M&A cu exemplificare din tranzactii reale, atat din Statele Unite, cat si din zona noastra atat dinaintea crizei cat si dupa. Voi incerca sa ma axez mai mult pe o anumita tranzactie, astfel incat acea va putea fi profita ca un studiu de caz. Oricum procesul de M&A e acelasi inainte sau dupa criza”, afirma Tony Romani.

Citeste si:

In opinia sa, una dintre cele mai grele etape din M&A este cea de dinainte de closing. “Este grea pentru ca atunci sunt cele mai mari asteptari si atunci ies la iveala toate greselile anterioare. Multe tranzactii se rup aici”.

In schimb, etapa cea mai greu de pregatit este probabil cea de pregatire a clientului pentru un potential cumparator impreuna cu procesul propriu-zis de cautare a unui cumparator. “Aici se vede de regula diferenta intre diversi consultanti de M&A”, afirma Tony Romani.

Maastricht School of Management din Olanda este prezenta de anul trecut si in Romania, oferind la nivel local un program de Executive MBA ale carui cursuri se desfasoara in week-end-uri alternative, adresandu-se in principal managerilor si antreprenorilor care doresc sa-si dezvolte in continuare cunostintele si aptitudinile si sa invete de la profesori care vin din toata lumea si care au experienta reala de business. La nivel national, doi oameni de afaceri care predau si isi impartasesc din experienta in cadrul programului sunt Marius Ghenea si Adrian Stanciu.

Wall-Street.ro este partener media al evenimentului.