Potrivit lui Adrian Barbu, CEO si partener al the Consultants, cresterea afacerilor se bazeaza pe atingerea unei cote de piata mai mari si castigarea unor proiecte pe piete externe precum Polonia, Bulgaria si Republica Moldova.

La nivel anual, Shoppers a realizat 16.000 de vizite sub acoperire, efectuand doua vizite la fiecare ora in retailul din Romania.

Pentru 2011, oficialii companiei estimeaza o crestere a cotei de piata de la 40% la 47-50%.

Citeste si:

Shoppers lucreaza pentru branduri ca BMW, Citibank, Mobexpert, Flanco sau Toyota si a efectuat vizite in capitale europene pentru Christian Dior, pentru LC Waikiki si Jysk in Bulgaria, pentru Debenhams si Forever 18 in Republica Moldova si pentru Gap in Polonia.

Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor pentru clienti prin intermediul unui proces in care sunt implicati „cumparatori sub acoperire” pregatiti, care actioneaza pe baza unui scenariul predefinit pentru a identifica elementele ce influenteaza loialitatea clientului in procesul de cumparare. La nivel international este cunoscut si sub denumirea de secret shopping, secret buying, iar in Romania sub denumirea de evaluare incognito, evaluare sub acoperire etc.

Grupul theConsultants a raportat in primele patru luni ale anului o dublare a cifrei de afaceri, pana la 191.744 euro.