“Cifrele realizate sunt urmarea cresterii cantitatii vandute, a cresterii adaosului comercial datorat unor achizitii mai bune, plus o gama de produse mult mai diversificata decat in 2009. Din cauza nesigurantelor economice si politice din Romania, strategia pe termen mediu este de consolidare a pozitiei pe piata, iar pe termen lung de crestere constanta a cifrei de afaceri”, spune Romano Del Negro, CEO Frankstahl Romania.

Compania si-a bugetat pentru 2011 o crestere cu 5% a cifrei de afaceri, pana la aproape 19 mil. euro. Anul trecut, Frankstahl Romania a avut o cifra de afaceri de 17,7 mil. euro si un profit de circa 270.000 de euro in 2010.

Austriecii sunt prezenti pe piata locala si prin intermediul Konigfrankstahl Romania, un joint venture forma cu Alukoenigstahl, o alta firma austriaca, care activeaza tot in domeniul distributiei de produse pe baza de otel.

Citeste si:

Compania a realizat afaceri de 2,75 mil. euro anul trecut, cu 41% mai mult decat in 2010. Totodata, EBITDA a ajuns la aproape 16% din cifra de afaceri, comparativ cu 6,4 %, cat era in aceeasi perioada din 2010.

“In perioada 2008-2010 am asistat la scaderi de preturi de pana la 50% si la o scadere a consumului real de pana la 40%, dar cum noi avem in portofoliu produse specializate am reusit sa castigam cota de piata si sa crestem, anual, in medie cu 30%, atat ca cifra de afaceri, cat si in ceea ce priveste volumele vandute,”, explica Irina Beltermann, CEO Königfrankstahl Romania.

Pentru 2011, Königfrankstahl estimeaza o cifra de afaceri de 10 mil. euro, in crestere cu 25% comparativ cu 2010, cand afisa afaceri de 7,9 mil. euro.