"In cadrul intrunirii Consiliului Interministerial de astazi (miercuri - n.r.) au fost aprobati indicatorii tehnico-economici, precum si revizuirea studiului de fezabilitate si a solutiei tehnice pentru lucrarile de reabilitare a podului situat pe linia de cale ferata Bucuresti - Giurgiu, intre statiile Vidra si Gradistea.

Aceasta etapa este premergatoare emiterii unei Hotarari de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici", se arata intr-un comunicat al CFR SA.

Circulatia feroviara intre Bucuresti si Gradistea a fost inchisa din cauza avariilor aparute la pod, dupa inundatiile din anul 2005.

Citeste si:

Lucarile vizeaza reabilitarea infrastructurii si suprastructurii podului si a viaductului existent, construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor inalte, racordarea traseului noii linii la linia existenta, amenajarea unui punct de oprire, aparari de maluri in albia raului Arges pe toata zona podului si de protectie a pilelor podului, montarea de instalatii de semnalizare, de siguranta a circulatiei si de telecomunicatii.

Contractul va fi atribuit prin licitatie, iar CFR estimeaza ca lucrarile vor fi atribuite pana la sfarsitul anului. Finantarea este asigurata din fonduri europene, prin POS-T si de la bugetul de stat.