Reteaua de magazine de tip discount va ajunge, in cursul acestui an, la un numar de 129 de filiale in Romania.

La sfarsitul lui 2010, lantul cuprindea 116 unitati, iar la finele lui 2009 - 99 de magazine, potrivit unui comunicat de presa emis de companie.

"Concomitent cu dezvoltarea retelei, acordam Romaniei o importanta deosebita in strategia noastra la nivel international. Prin investitii importante continuam sa consolidam atat pozitia noastra fata de concurenta, cat si importanta retelei in contextul international“, a declarat, recent, la Koln, Günter Becker, director general responsabil pentru operatiunile Penny International.

Reprezentantii companiei estimeaza ca reteaua Penny este liderul pietei de discount din Romania, iar obiectivul in perioada urmatoare este pastrarea acestei pozitii.

Cea mai recenta inaugurare, din 30 iunie, este cea a unui magazin de 2.800 de metri patrati in Bucuresti. Oficialii Penny au mai aratat ca un rol important in strategia de expansiune il are modernizarea punctelor de lucru deja existente.

"Cei 2.130 de angajati au realizat, anul trecut, o cifra de afaceri de peste 435 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 4,3%, comparativ cu anul 2009", se mai precizeaza in comunicat.

In afara de reteaua Penny Market, germanii de la Rewe opereaza pe plan local lantul de supermarketuri Billa.

Citeste si:

In 2010, retelele Penny Market din Germania, Italia, Austria, Ungaria, Cehia, Romania si Bulgaria au inregistrat o cifra de afaceri de 10,3 miliarde de euro, in crestere cu 0,3%. Numarul angajatilor a crescut cu 4,3%, pana la 43.780.

Magazinele Penny, vandute catre proprietarul Profi?

La sfarsitul saptamanii trecute, o publicatie germana a speculat ca Rewe ar fi in cautare de cumparatori pentru reteaua Penny, ca urmare a rezultatelor slabe obtinute de aceasta in tara de origine.

Potrivit publicatiei Lebensmittel Zeitung, un posibil cumparator ar fi fondul polonez de investitii Enterprise Investors (EI), care detine in Romania 100% din reteaua de supermarketuri Profi.

Contactat de wall-street.ro, Cristian Nacu, partener al EI, a declarat ca posibilitatea achizitiei Penny nu a fost inca analizata. “Este prematur inca, nu ne-am facut socoteala”, a afirmat Nacu.

Lantul Profi cuprinde 95 de unitati. Fondul de investitii Enterprise Investors a cumparat reteaua Profi in noiembrie 2009, cand lantul numara 67 de unitati. Tranzactia s-a cifrat la 66 de milioane, aceasta fiind cea mai mare achizitie din retailul alimentar realizata in Romania.

Citeste aici pe larg articolul despre posibila achizitie a Penny de catre EI.

Magazinele Penny vor fi preluate de proprietarul Profi?

Magazinele Penny vor fi preluate de proprietarul Profi?