Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a finalizat astazi parteneriatul cu KLG Europe Logistics prin care incepand cu 1 februarie 2006 DOMO Retail externalizează serviciile de logistică către compania olandeză KLG (Kuijken Logistics Group)Europe.

Această decizie se datorează nivelului de dezvoltare a businessului si de profesionalism, pe care DOMO l-a construit in ultimii ani si ea va genera o imbunătătire a performantelor in relatia cu clientii.

KLG Europe a infiintat in Romania o companie nouă – KLG Europe Logistics S.R.L., pentru a sustine nevoile logistice ale DOMO Retail. Noua companie KLG Europe Logistics S.R.L. va prelua 180 de angajati dintre cei peste 1200 din DOMO, precum si 6 depozite regionale, amplasate strategic in Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Targu Secuiesc. Din aceste centre KLG va coordona transportul intre depozite, magazine, precum si livrările la domiciliu pentru clientii DOMO.

Compania Kuijken Logistics Group a fost infiintată in 1918 si in prezent are o retea functională in intreaga Europă. KLG Europe are 220 de angajati in celelalte filiale europene si beneficiază de o capacitate de depozitare de 36.000 mp in depozitul principal din Olanda. Scopul declarat al companiei este de a oferi un maxim de servicii cu un minim de costuri. Realizează acest lucru prin atitudine pro-activă si tehnologie de varf. Compania este una dintre cele mai mari retele logistice care operează livrări din Olanda către Franta si Marea Britanie. Este de asemenea actionar al retelei de transport si livrări 24PlusSystemverkehre, care operează in intreaga Europă.

Citeste si:

DOMO va beneficia de punctele forte ale KLG, si anume: reteaua europeană solidă, expertiză si proceduri standardizate in intreaga Europă in materie de operatiuni, comunicare si IT, flexibilitate.

Parteneriatul strategic DOMO-KLG conferă lui DOMO un avantaj competitiv in domeniul retailului de electronice si electrocasnice. DOMO devine singurul retailer specializat din piata romanească, ce externalizand in totalitate activitătile logistice a decis să se concentreze pe core business-ul său, si anume eficientizarea si dezvoltarea retelei de magazine! Cu atat mai mult cu cat, incepand cu decembrie 2005, DOMO implementează un nou concept de retail, bazat pe o nouă pozitionare a brandului, si o nouă viziune de business: consumatorul este cu adevărat centrul preocupărilor companiei, el fiind expus atat la o ofertă largă si accesibilă de produse si servicii, cat si la o experientă unică de cumpărare.

DOMO este după cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea natională formată din 111 de magazine ce insumează peste 37.000 de metri pătrati si peste 1200 de angajati.