Retailerul de electronice si electrocasnice Altex isi va extinde anul acesta reteaua de electrocomplexuri Media Galaxy cu inca patru noi locatii. Reteaua de magazine cuprinde in acest moment opt magazine in Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara si Brasov, iar urmatorul va fi deschis in primavara acestui an tot in Bucuresti, in complexul Feeria din Baneasa.

2006 – anul produselor IT&C

In 2006, pe piata de electronice si electrocasnice se anunta un ritm mai lent de crestere, acesta fiind vizibil inca de la sfarsitul anului trecut. Categoria traditionala de electrocasnice va creste din ce in ce mai putin, in timp ce nici in celelalte segmente de produse nu se vor observa evolutii spectaculoase. Segmentul IT&C va ramane parghia vanzarilor in domeniu, dar fara a se inregistra recorduri.

„In 2006 estimam ca vanzarile Media Galaxy vor continua sa creasca, atat ca urmare a extinderii retelei, cat si multumita serviciilor si produselor de cea mai inalta calitate oferite de electrocomplexurile Media Galaxy,” au declarat pentru Wall-Street oficialii companiei.

Mai mult, planurile de viitor ale ALTEX includ si extinderea pe pietele din regiune, cel mai probabil cu dezvoltarea brandului Media Galaxy.

Pentru moment, vanzarile Media Galaxy nu au o contributie semnificativa in totalul cifrei de afaceri a Altex, tinand cont de numarul mic de magazine deschise pana acum, declara oficialii companiei.

De asemenea, reteaua Media Galaxy fiind in curs de extindere, cuantificarea rezultatelor obtinute este nerelevanta. Vanzarile cele mai mari au fost inregistrate in categoriile IT&C (telefoane mobile, laptopuri, calculatoare) si brown goods (televizoare, camere foto digitale, camere video).

Citeste si:

Peste 50.000 de romani au fost stimulati de scutirea platii TVA-ului

Ziua de 3 ianuarie a acestui an a reprezentat un moment important in dezvoltarea strategiei de marketing a retailerului. Astfel, in data de 3 ianuarie, cei de la Altex au organizat promotia „Media Galaxy plateste TVA-ul” si au fost inregistrate cresteri ale vanzarilor in majoritatea categoriilor de produse, ca urmare a numarului mare de clienti, de peste 50.000, care au trecut pragul celor opt electrocomplexuri Media Galaxy.

Vanzarile cele mai mari au fost inregistrate in categoriile IT&C (telefoane mobile, laptopuri, calculatoare) si brown goods (televizoare, camere foto digitale, camere video). Printre cele mai bine vandute marci se numara Davio, marca proprie de calculatoare a Altex, care a inregistrat vanzari record in 2005, de peste 60.000 unitati, si o cota de 30% din piata de retail cu calculatoare. De asemenea, vanzari record s-au inregistrat si la televizoarele Teletech, liderul pietei de televizoare din Romania.

Totodata, MEDIA GALAXY si ROMTELECOM au incheiat la jumatatea lunii decembrie 2005 un parteneriat in vederea distribuirii de servicii de date si Internet prin cele opt electrocomplexuri din reteaua Media Galaxy, urmand ca in 2006 parteneriatul sa se extinda si in reteaua de magazine ALTEX.

“Una dintre cele mai importante premise ale acestui parteneriat a constituit-o inlesnirea accesului clientilor nostri la tehnologia de ultima generatie. Prin colaborarea dintre cea mai extinsa retea de magazine de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia si cea mai importanta companie de telecomunicatii din Romania, reusim sa punem la dispozitia clientilor nostri un pachet complet de servicii”, declara Costin Soare, ALTEX Sales & Marketing Manager IT&C. „De acum inainte, clientii Media Galaxy vor putea pleca acasa de la noi din magazin atat cu cele mai performante calculatoare, cat si cu cele mai bune servicii de date. in plus, acest parteneriat ne va da posibilitatea in viitor de a oferi clientilor nostri servicii si produse unice pe piata”, adauga Costin Soare.