Retailerul german Metro, prezent si in Romania, a redus tinta de crestere a vanzarilor in acest an, de la 4% la 0-4%, din cauza rezultatelor slabe ale operatiunilor din Europa de Sud si a epidemiei de E.coli din Germania, transmite Reuters, citata de Mediafax.
Vanzarile vor avansa cu 0-4% in acest an, a declarat un purtator de cuvant al Metro. Grupul avea anterior ca obiectiv o majorare de 4%.

Actiunile grupului au pierdut 7,5% din valoare in luna iulie.

Multi retaileri europeni se confrunta cu dificultati, ca urmare a cresterii preturilor, stagnarii salariilor si masurilor de austeritate ale guvernelor. In iulie, grupul Carrefour a avertizat in privinta unei scaderi de 35% a profitului in Franta.

In iunie, o epidemie de E.coli in Germania si Franta, despre care autoritatile au afirmat initial ca ar fi legata de legumele proaspete, a condus la declinul puternic al preturilor la aceste produse.

Analistii Deutsche Bank considera ca situatia economica afecteaza mai puternic rezultatele Metro decat problemele structurale ale grupului.

"Problemele structurale la divizia de Cash & Carry sunt abordate, iar perspectivele de profit ale acestor operatiuni se imbunatatesc, in timp ce problemele structurale ale diviziei de electronice Media Markt au afect asupra afacerilor, dar intr-un ritm mai lent. In ambele cazuri ne asteptarm la dovezi mai clare ale consolidarii afacerilor, odata cu imbunatatirea conditiilor macroeconomice, incepand din a doua jumatate a anului, mai ales in Europa de Est", potrivit unei note a bancii.

Grupul german detine Romania lanturile de magazine Metro Cash & Carry si Real.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri