Compania romaneasca de curierat FAN Courier a a inregistrat in primele 6 luni afaceri de 105,2 milioane lei (25,2 milioane euro), in crestere cu 11 procente.
In primele 6 luni ale anului trecut, incasarile companiei din activitatea de curierat au fost de 94,9 milioane lei (23,1 mil. euro). FAN Courier a incheiat intreg anul 2010 cu o cifra de afaceri de 190,1 milioane lei (46,3 mil. euro).

„Rezultatele se inscriu in estimarile de la inceputul anului, chiar daca economia romaneasca, asemenea celei europene se confrunta cu al treilea an de criza. Banda de sortare colete a generat o crestere importanta a productivitatii livrarilor iar acum incep sa se vada primele rezultate. Cresterea cifrei de afaceri se datoreaza deopotriva si strategiei in relatia cu clientii si a orientarii vinzarilor catre clienti mai mici si IMM-uri precum si respectarii planului de extindere a FAN Courier in teritoriu. Compania noastra deserveste in prezent peste 2.100 de localitati, aproape dublu comparativ cu anul trecut”, a explicat Adrian Mihai, director de dezvoltare al FAN Courier.

La 1 august 2011, FAN Courier avea un numar de 2.128 de localitati deservite, de la 1.401 localitati, in martie 2010.

FAN Courier este compania lider de piata in domeniul serviciilor de curierat, infiintata in 1998, cu capital 100% romanesc. Cei trei actionari sunt Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. FAN Courier expediaza cu propria flota de 1.500 masini (sistem “door to door”) plicuri si colete in tara, in conditii de maxima siguranta, discretie si profesionalism, asigurand in acelasi timp si servicii de curierat international prin parteneriate solide cu firme renumite la nivel mondial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri