Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 115 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 15 procente fata de anul trecut, informeaza oficialii comaniei.

Domo si propusese pentru anul trecut realizarea unei cifre de afaceri de 130 milioane de euro, fata de 100 milioane cat s-a inregistrat in 2004.

Potrivit reprezentantilor Domo, in perspectiva lui 2007, intrarea unor jucatori internationali, specializati in domeniul de retail ar putea sa reprezinte o amenintare serioasa.”Credem insa ca pana atunci DOMO va impune standarde inalte, atat pentru noi insine, cat si pentru piata de profil, in general,” au declarat pentru Wall Street oficialii Domo.

Domo estimeaza ca va deschide in jur de 30 magazine in 2006, toate amenajate conform noului concept de retail pe care compania a inceput sa-l implementeze inca de anul trecut.

Saptamana aceasta a fost marcata de doua evenimente majore in dezvoltarea companiei. Astfel, compania a deschis la Craiova cel mai mare magazin al sau intins pe o suprafata de 1.800 de metri patrati, in urma unei investitii de cifrata la aproximativ 300.000 de euro.

Mai mult, retailerul si-a externalizat serviciile de logistica catre compania olandeza KLG (Kuijken Logistics Group) Europe. Prin acesta parteneriat, Domo va beneficia de punctele forte ale KLG, si anume: reteaua europeană solidă, expertiză si proceduri standardizate in intreaga Europă in materie de operatiuni, comunicare si IT, flexibilitate.

Citeste si:

Expansiunea teritoriala a companiei va continua, dar nu cu orice pret. Oficialii companiei se vor concentra indeosebi pe eficientizarea retelei existente. “Multe magazine existente vor fi relocate in spatii mai mari sau/si mai bine pozitionate, dar vor fi deschise si locatii noi, astfel incat sa acoperim toate localitatile cu peste 30.000 de localitati, ” au declarat acestia.

Domo a semnat un contract exclusiv cu retailerul german Kaufland, si va deschide cate un magazin propriu in toate locatiile Kaufland din tara. Acest parteneriat va asigura consistenta proiectelor de expansiune, noi locatii cu un vad excelent, chiar in interiorul oraselor.

In afara de aceasta, retailerul vizeaza noile parcuri de retail in orasele cu peste 200.000 de locuitori, unde intentioneaza sa deschida magazine de peste 2000 mp. “Pentru anul 2006 estimam ca vom deschide 5 astfel de magazine,” au conchis oficialii Domo.

Domo a ales sa intre si pe alte piete din aceasta zona, iar in primul trimestru din 2006 reteau va deschide primul magazin in Bulgaria.

DOMO este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea natională formată din 111 de magazine ce insumează peste 37.000 de metri pătrati si peste 1200 de angajati.