Compania de retail Mercadia Holland BV, controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, a deschis saptamana aceasta un nou magazin Macro la Calarasi, in urma unei investitii de jumatate de milion de euro.
Noul magazin, deschis pe locul fostului MiniMax, are o oferta de peste 4.000 de articole alimentare si nealimentare.

Unitatea are o suprafata de vanzare de 960 de metri patrati si ofera 77 de locuri de parcare, se precizeaza intr-un comunicat de presa. In cadrul magazinului lucreaza aproximativ 30 de persoane.

Primul magazin Macro a fost deschis in mai, la Brasov. [Vezi aici foto de la inaugurarea primului Macro].

In prezent, reteaua Macro numara 6 unitati. Magazinele MiniMax urmeaza sa fie rebranduite sub numele Macro.

In total, pana la finele anului, vor fi 150 de magazine Macro, dintre care 53 foste MiniMax.

Mercadia Holland BV detine si lantul de bacanii (minimarketuri) Mic.ro, retea care numara la finele lunii iunie 2011 peste 600 de unitati. Oficialii companiei estimeaza ca Mic.Ro va finaliza anul cu un total de 1.300 de magazine fixe si 1.000 mobile, pe roti.

Intregul proces de expansiune a Mic.Ro si Macro il va costa pe omul de afaceri intre 225 si 250 de milioane de euro.

Grupul Mercadia Holland BV are o cifra de afaceri anuala de peste 460 de milioane de euro, sustin reprezentantii sai. Mercadia detine retelele Mic.ro, Macro si MiniMax Discount, Bet Cafe Arena, BioGood si restaurantele Heritage si Madame Pogany's din Bucuresti. Investitiile totale ale grupului au depasit valoarea de 90 de milioane de euro, potrivit informatiilor oficiale.

Afla aici ce rezultate financiare a inregistrat lantul Mic.ro in 2010.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri