Daniel Nicolescu ajunge la birou in general pana in 8:30 deoarece apreciaza linistea de dimineata care ii permite sa isi puna agenda in ordine. “De fapt agenda mi-o incep cat imi savurez cafeaua de dimineata pe care o beau acasa, inainte de a pleca la birou. Pentru mine, stabilirea agendei pe ziua respectiva mi se pare nu numai un lucru util ci chiar esential”, spune el, subliniind ca agenda nu inseamna doar ce are de facut ci, mai ales, ce isi doreste sa obtina la sfarsitul zilei. Ziua de lucru se incheie de cele mai multe ori la ora 19:00.

Daniel Nicolescu citeste atat presa cat si informatii pe retele sociale, fiind, prin natura job-ului, “conectat la Internet”.

“In primul rand, folosesc Twitter unde urmaresc leaderi care au legatura cu industria platilor online sau oameni pe care ii admir. Ca si publicatii pe care le citesc regulat ar fi Wall Street Jounal si New York Times iar din presa locala wall-street.ro, Ziarul Finaciar si Business Magazin sunt favoritele mele, mai ales ca au si interfata pentru mobile”, spune el.

Totodata, Nicolescu foloseste Facebook pentru ca ii place sa afle ce mai fac prietenii lui, el neavand contacte business “ca prieten” pe cea mai mare retea sociala din lume. CEO-ul ePayment foloseste si LinkedIn intrucat ii place sa fie in contact cu cat mai multi parteneri de business. “In general, imi place sa comunic, sa ma informez dar si sa ofer informatii celor carora le-ar fi necesare”.

Intalnirile interne au loc, in general, cu o frecventa medie de trei ori pe zi, iar cu parteneri ceva mai putin, undeva la cinci-sase pe saptamana. “Pentru comunicare folosesc multe mijloace – telefon, Skype, sistemele de teleconferinta ale companiei sau ale grupului”.

Citeste si:

Cel putin o data pe luna exista asa-zisele “Country Managers’ Meeting”, Nicolescu fiind nevoit sa calatoreasca in strainatate. “Partea buna este ca astfel tin legatura mult mai bine cu top managementul grupului PayU, din care facem si noi parte, si sunt la curent permanent cu urmatoarele miscari strategice astfel incat pot adapta mult mai repede si actiunile ePayment la directia grupului PayU”, subliniaza CEO-ul companiei.

Intrebat ce si-ar dori sa faca mai mult in orele de munca dar timpul nu ii permite, Daniel Nicolescu spune ca i-ar placea sa vorbeasca mai mult cu colegii, pentru a afla ce idei au, ce greutati intampina in activitatile lor de zi cu zi si ce solutii vad ei. “In acelasi timp mi-as dori sa pot intalni cat mai multi clienti ai ePayment pentru a intelege si mai bine cum isi administreaza ei afacerile online si cum ii poate ajuta solutia de plati online pe care o dezvoltam pentru ei”.

In timpul liber, manager-ul “se incarca” alaturi de familie (Nicolescu are un baietel de aproape doi ani). Directorului executiv ePayment ii place sa calatoreasca, “sa descopar oameni si locuri si sa inteleg cat mai mult din lumea in care traim”.

Daca nu ar fi avut aceasta functie, lui Daniel Nicolescu i-ar fi placut foarte mult sa fie un manager de hotel de 5 stele. “As avea provocari continue in a intelege oameni si vise, asteptari si perceptii – cred ca mi s-ar potrivi”, spune el, descriindu-se ca fiind o fire de natura constructiva, “un product manager convins”.

O ZI DIN VIATA UNUI MANAGER este un produs editorial exclusiv care prezinta saptamanal viata de business a celor mai puternici manageri din Romania.