Retailerul de electronice si electrocasnice Domo, a deschis un nou magazin in Lugoj, investitia ridicandu-se la 100 000 de euro. Noul magazin vine dupa ce saptamana trecuta retailerul a deschis la Craiova cel mai mare magazin al sau intins pe o suprafata de 1 800 de metri patrati, in urma unei investitii de 300 000 de euro.

Magazinul din Lugoj continua implementarea unui nou concept de retail bazat pe pozitionarea actuala a marcii. Domo estimeaza ca va deschide in jur de 30 magazine in 2006, fiind vizate si noile parcuri de retail din orasele cu peste 200 000 de locuitori, unde potrivit oficialilor companiei, vor fi deschise cinci magazine de peste 2000 mp. De asemenea, Domo intentioneaza ca in acest trimestru sa isi intre si pe piata din Bulgaria, unde va deschide primul magazin.

Aceste mutari vin in perspectiva cresterii concurentei pe piata de retail din Romania, avand in vedere si intrarea pe piata a marilor retaileri internationali. Domo intentioneaza astfel sa isi consolideze pozitia pe piata, urmarind si asocierea marcii cu serviciile si atmosfera specifica unui retailer modern.

Retailerul de electronice si electrocasnice Domo, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 115 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 15 procente fata de anul 2004. DOMO este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea natională formată din 111 de magazine ce insumează peste 37.000 de metri pătrati si peste 1200 de angajati.