Motivul acestei investitii il reprezinta extinderea prezentei in retailul modern, anunta compania.

Capacitatea de ambalare a ajuns in prezent la peste 35.000 de caserole/zi.

“Livram carne de porc si de vita atat pentru retelele moderne de magazine – supermarketuri, hipermarketuri, sub marcile proprii ale acestora, dar si in reteaua proprie de magazine, sub brandul nostru - Carmolimp. Suntem in negocieri avansate pentru mai multe contracte si cu alte retele de magazine”, a declarat Valentin Soneriu, director general CarmOlimp.

Citeste si:

CarmOlimp opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza. Compania are in vedere pana la sfarsitul anului deschiderea a inca 15 magazine proprii.

CarmOlimp a fost infiintat in anul 1993 ca o afacere de familie, fiind detinut de familia Soneriu. Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor firma a avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 85 milioane de lei.