Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) a vandut anul trecut peste 73 de milioane de sticle Prigat. Bauturile necarbonatate Prigat fara conservanti sunt imbuteliate printr-o tehnologie unica in Europa: pasteurizare pana la 93°C, racire pana la 85°C si umplere la 85°C in PET. Acest proces, „Hot Filling On Line”, rezultat al unei investitii initiale de 4,5 milioane de Euro, este una dintre cele mai sigure tehnologii de imbuteliere, contactul produsului cu mediul extern fiind minim.

„Acasa” – locul preferat pentru consumul bauturilor necarbonatate
„Potrivit studiului Daedalus Consulting din ianuarie 2006, bauturile racoritoare necarbonatate, indiferent de categorie, sunt cel mai des consumate acasa (peste 54%), dupa care urmeaza terasa (peste 13%) si, pe locul al treilea, scoala sau serviciul (peste 10%). in ceea ce priveste obiceiurile de consum, acelasi studiu indica o preferinta pentru still drink in perioada de vara (45,8% vs. iarna 41,1%), pentru nectar in perioada de iarna (38,5% vs. vara 34,3%), in timp ce preferinta pentru suc natural nu este influentata de anotimp (vara 19,7% vs. iarna 19,6%)”, declara Calin Clej, Consumer Marketing Manager, QAB.

Romanii prefera portocala

Aroma preferata de consumatorii romani de bauturi racoritoare necarbonatate este portocala, urmata de piersica, grapefruit si para, dupa care vin aromele mai exotice: ananas, kiwi, lamaie.

Citeste si:

in ceea ce priveste strategia pentru acest an, Directorul de Marketing si Comunicare al QAB, Eusediu Margasoiu, declara: „in anul 2006 ne-am propus sa continuam strategia din 2005 cand am repozitionat brandul Prigat pe conceptul de „energie naturala”. Aceasta strategie se aliniaza tendintei consumatorilor romani de a se orienta catre produse benefice pentru sanatatea lor, fara conservanti si cu un continut scazut de calorii”.

Prigat – promovat prin Trade Marketing

„Trade Marketingul este un nou capitol in stiinta promovarii produselor, dezvoltat in lume doar de cateva decenii. Sunt vizibile rezultatele sale cu precadere in modul atractiv, foarte specializat, in care produsele sunt expuse in magazine, astfel incat sa fie cat mai bine puse in valoare si cumparate de consumatori. QAB a investit in echipa sa de Trade Marketing ai carei membri gasesc solutii creative si personalizate pentru promovarea Prigat”, declara Camelia Dragomirescu, Trade Marketing Manager, QAB.