Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a scazut in primele noua luni si la nivelul trimestrului al treilea cu aproximativ 5% fata de perioadele corespunzatoare ale anului trecut, a anuntat compania.
"Volumul din Romania a scazut cu un procentaj median de o singura cifra in ambele perioade analizate", se spune intr-un comunicat al companiei, cel mai mare imbuteliator de bauturi Coca-Cola din regiune.

Coca-Cola Hellenic Romania imbuteliaza bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea (Illy).

Vanzarile de bauturi sub brandul Coca-Cola in Romania au urcat insa usor datorita masurilor strategice ale companiei.

Anul trecut, vanzarile Coca-Cola Hellenic in Romania s-au redus cu 4%, la 167,8 milioane navete, din cauza conditiilor economice dificile si a masurilor de austeritate, care au afectat consumul, potrivit raportarilor anterioare.

Coca-Cola Hellenic, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania fabrici la Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.

La nivel international, Coca-Cola Hellenic a vandut in primele noua luni 1,6 miliarde de navete de bauturi, in stagnare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Veniturile au crescut usor, la 5,32 miliarde euro, insa profitul net a scazut cu 28%, la 302 milioane euro, potrivit comunicatului.

Profitul a scazut din cauza cresterii costurilor cu materii prime si conditiilor dificile de pe majoritatea pietelor, noteaza compania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri