Grupul francez Bertrand, proprietar al unor marci renumite in domeniul restaurantelor tip fast-food, intentioneaza sa intre pe piata romaneasca cu doua dintre retelele sale: Toastissimo si Viagio, informeaza CHR Consulting.

Pentru a castiga drepturile de master franciza pentru Romania, viitorul partener al grupului trebuie sa achite o taxa de intrare de 60.000 de euro, la care se adauga investitia initiala pentru operarea unor unitati sub aceste marci. Costurile pentru amenajarea spatiului conform standardelor tehnice si de imagine ale retelei se pot ridica la 1.000 euro/mp. Suprafata restaurantelor Toastissimo poate varia intre 120 si 180 metri patrati, conceptele fiind implementate in zone centrale sau in mari centre comerciale.

Retelele fast-food Toastissimo si Viagio sunt considerate atipice, intrucat meniul are la baza ingrediente naturale. Renumele restaurantelor Toastissimo, spre exemplu, este conferit de produsele cu influenta mediteraneana, al caror element de unicitate consta in cele unsprezece specialitati de paine pe baza de ulei de masline.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22905&shift=1