Cele mai mari vanzari de servicii si echipamente pentru industriile Horeca si frig comercial au fost inregistrate anul acesta in T1 si T4, cu 52% si respectiv 40%, urmate de T3 cu 23% crestere fata de aceeasi perioada a lui 2010 si T2 cu 7%, a declarat Daniel Mocanu (foto).

Compania a angajat 20 de oameni in 2011, in special pe servicii si project management.

DAAS anunta directii noi de extindere. Afla care sunt acestea

DAAS anunta directii noi de extindere. Afla care sunt acestea

Piata Horeca a inregistrat o crestere de numai 7/8%, in timp ce retailul a crescut cu peste 80%, iar DAAS a castigat peste 4% cota de piata pe frig comercial.

“Detinem expertiza in proiecte integrate, pentru care asiguram servicii superioare de service si mentenanta. Anul acesta, suntem implicati in proiecte de bucatarii pentru Stadionul National, Ramada Pitesti, Hilton Oradea, Vila 23. Pe ultimele doua le avem in derulare”, a spus seful DAAS.

El a adaugat ca, la sfarsitul lui 2011, DAAS va atinge obiectivul cifrei de afaceri, de 20 de milioane de euro, in detrimentul profitabilitatii.

Cum a revenit "pe val" un furnizor din HoReCa

Cum a revenit "pe val" un furnizor din HoReCa

Citeste si:

“Ne bazam pe extinderea lanturilor internationale de hoteluri ca Hilton, Ibis, Ramada, Golden Tulip”, a specificat Mocanu.

Francizele americane sustin cresterea vanzarilor

El a mai spus ca desi dezvoltarea segmentului restaurantelor fast-food va continua prudent, prezenta francizelor americane va sustine vanzarile.

“Inca suntem singura companie din piata care importa echipamentele americane utilizate in bucatariile acestor retele. Avem in portofoliu parteneri precum Spring Time, KFC, Pizza Hut, Domino’s Pizza”, a explicat managerul DAAS.

In ceea ce priveste anul 2012, Daniel Mocanu estimeaza o crestere intre 5 si 8% a pietei Horeca, motiv pentru care compania se va indrepta si spre segmentul de mijloc al acesteia.

“In zona de retail, avem semnale ca piata va fi comparabila cu 2011, an care a revenit la nivelul lui 2008. Sunt extinderi anuntate de catre Carrefour, Billa, Mega Image, Auchan, Cora, Kaufland, Lidl si altii”, a afirmat el, adaugand ca planurile de extindere ale DAAS include patrunderea pe pietele HVAC si frig industrial in estul si sudul Europei.