Compania estimase initial ca va ajunge in acest an la un prag de aproximativ 1,5 milioane de euro, nivel depasit deja.
La zece luni, aportul diviziei de vopsele in totalul business-ului a fost de 10,8%. Ponderea vopselelor in business s-a majorat cu trei procente raportat la rezultatele anuntate la jumatatea anului. La sase luni compania raporta vanzari pe segmentul de vopsele de 585.000 de euro, reprezentand 7,5% din vanzarile totale ale Duraziv.
„Am propus pietei un produs ecologic despre care nu stiam cum va fi primit, dar aceste rezultate ne arata ca piata manifesta in continuare deschidere fata de produse care pot schimba felul in care e privit un anumit produs”, a declarat Daniel Guzu (foto), fondatorul si managerul Duraziv.
Evolutia vanzarilor companiei la noua luni a fost una in trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%, iar unul din principalele obiective ale companiei, respectiv acela de a echilibra ponderea fiecarei divizii in business, devine unul usor de atins intr-o perioada mai scurta de timp.
Compania si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. Revizuirea e venit in urma rezultatelor raportate la sase luni. Surprinzatoare pentru acest an au fost vanzarile foarte mari din lunile de iarna, in februarie compania raportand incasari de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie si august au fost caracterizate de o evolutie accentuata a incasarilor, aceasta fiind in mod traditional o perioada foarte propice afacerilor din domeniul constructiilor.
Duraziv a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: