Principalii factori de crestere pentru companie au fost implicarea Ruukki in unele dintre cele mai mari proiecte de centre logistice si arene sportive din 2011 precum si consolidarea pozitiei companiei pe piata de sisteme de acoperis din tigla metalica. Exporturile au crescut cu peste 40% comparativ cu anul 2010, desi ponderea lor in cifra de afaceri a scazut, datorita cresterilor spectaculoase din acest an. O evolutie pozitiva a avut si divizia de oteluri speciale, Ruukki Metals avand o cota de peste 30%.

„Segmentul de componente si de acoperisuri sunt cele mai active in structura de business si reprezinta cea mai mare pondere in cifra de afaceri. La acestea se adauga exporturile si activitatea pe oteluri speciale”, a declarat Marian Pirvu, business manager Central Eastern Europe.

Pe divizia de componente cele mai multe livrari realizate de companie au vizat panourile frigorifice. Ruukki a livrat pentru trei din cele patru mari proiecte care au vizat constructia unor centre logistice pentru marii jucatori din retail in anul curent. Compania si-a intarit pozitia de lider pe acest segment prin calitatea superioara a produselor, respectarea normativelor europene si livrarea rapida, gratie prezentei unitatii de productie la nivel local.

Citeste si:

Pe piata de oteluri speciale compania este lider, mare parte din produse fiind livrate unor companii locale, dar cu activitati la nivel international.

Afacerile Ruukki au crescut in 2010 cu 18%, peste nivelul de 10% preconizat initial. Compania a inregistrat in ultimii ani cresteri constante de peste 10%, intarindu-si pozitia pe fiecare din segmentele pe care este activa.
Foto: ruukki.ro