Compania a realizat dupa primele zece luni ale anului o cifra de afaceri de 9.5 milioane RON, avand o marja de investitii aferenta aceleiasi perioade de 105 mii RON. Millefiori Romania intentioneaza sa isi continue seria de investitii si in 2012 astfel, dezvoltand capacitatea de vanzare.

Website-ul dedicat, www.millefiori-online.ro, va pune la dispozitia clientilor din orice regiune a tarii cele mai recente colectii, oferindu-le acestora flexibilitate si lejeritate la cumparaturi.

Site-ul a fost creat pentru a acoperi si acele zone unde compania nu este atat de bine reprezentata prin magazine, fie ele proprii sau partenere. Astfel, clientii din toata tara au, de acum, posibilitatea de a achizitiona produsele la preturi unitare, fiind totodata informati constant cu privire la proiectele pe care compania le deruleaza, oferte si promotii, campanii.

„Traim intr-o era in care daca nu esti online, nu existi. In mediul online se nasc si se propaga stiri cu o viteza ametitoare, tot aici oamenii isi petrec cea mai mare parte a timpului, indiferent ca citesc, se joaca sau fac cumparaturi.

Citeste si:

Asadar, era momentul ca si noi sa urmam tendintele actuale si sa investim in on-line. Magazinul online s-a nascut din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, de a spori interactiunea cu acestia, venind, in acelasi timp, in intampinarea nevoilor lor cu cele mai potrivite produse”, a declarat Ioan Dedea, Director Comercial, Millefiori Romania.

Noul site Millefiori reprezinta si un prim pas pe care compania il face in directia extinderii pe piata locala si a cresterii vanzarilor.

Despre Millefiori:

Millefiori Romania fost fondata in anul 2000 din dorinta de a oferi in Romania bijuterii si accesorii obtinute prin prelucrarea sticlei din insula Murano. De 11 ani compania se dezvolta continuu si a ajutat activ la construirea unei piete in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative.
Compania activeaza in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative, intr-un cuvant ofera mai mult decat produse, ofera bucurie si culoare. Fiind lucrate manual, fiecare produs se poate spune ca este un unicat si deci are o istorie proprie. O istorie care se regaseste in fiecare pata de culoare.