O serie de trenuri au fost deja programate pentru saptamanile viitoare. Prima faza a proiectului a atras o investitie de 7 milioane de euro cu focalizare pe tehnologia de ultima generatie si solutii care protejeaza mediul inconjurator. Proiectul total va avea 10 hectare cu o capacitate de depozitare de 5.000 TEU si o lungime totala de 2.2 km de cale ferata.

Allianso Terminal este plasat la intersectia celor mai importante sosele si cai ferate din Romania, creand legatura dintre zonele estice si vestice ale tarii incluzand porturile de la Marea Neagra. Terminalul furnizeaza totodata un acces strategic la coridoare importante din Vestul Europei.

Fiind unul din cei mai importanti operatori feroviari, Rail Cargo Austria a vazut avantajele de a consolida un nod logistic in Ploiesti pentru a fi conectat cu Europa de Sud-Est si pentru a facilita traficul din Orientul Mijlociu, Turcia si Europa de Vest.

Prima faza a proiectului are 19.500 m2, cu 1130 de metri lungimea caii ferate si o capacitate totala de depozitare de 1028 TEU.

Citeste si:

Facilitatile terminalului includ: securitate 24/7, sistem de supraveghere video, punct vamal, statie pentru containere de marfa, statie de reparare containere, statie de combustibil, parcare autovehicule si camioane.

Allianso Terminal va actiona ca un nod pentru cargourile livrate prin containere standard TEU (atat la o temperatura normala, cat si la temperatura controlata) si pentru marfa vrac.

Alinso Group gestioneaza un portofoliu substantial imobiliar, incluzand logistica, imobiliare comerciale si industriale.