In conditii comparabile, vanzarile Carrefour in Romania au scazut cu 0,7%, in timp ce extinderea operatiunilor a contribuit cu plus 6,1% la afaceri.

La curs valutar constant, vanzarile companiei pe piata romaneasca au crescut cu 5,4%, potrivit unui comunicat al Carrefour, al doilea mare retailer la nivel global dupa gigantul american Wal-Mart.

In trimestrul al patrulea, Carrefour Romania a inregistrat vanzari de 340 milioane euro, in urcare cu 5,1% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, de asemenea datorita extinderii retelei de magazine. Vanzarile in conditii comparabile au coborat in ultimul trimestru cu 2,5%.

Citeste si:

La nivel mondial, vanzarile Carrefour au stagnat la aproximativ 24 miliarde euro in 2011, iar compania a anuntat ca evalueaza strategia de revigorare a hipermarketurilor din Europa de Vest, avertizand ca profitul de anul trecut este spre pragul de jos al unei prognoze care a fost considerata oricum drept pesimista.

Grupul estima o scadere de 15-20% a profitului operational pentru 2011.