"Divizia de retail a avut o contributie de 68% la atingerea obiectivului cifrei de afaceri in 2011, divizia de HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) a inregistrat 28%, iar divizia de mobilier 4%", potrivit unui comunicat de presa.

Oficialii companiei mai precizeaza ca si cotele de piata ale DAAS s-au majorat de la 28,4% la 31,7% in 2011 pentru retail si de la 13,5% la 14,5 % pentru divizia de HoReCa.

"Am reusit anul trecut sa revenim odata cu piata de retail pe un trend ascendent, adaugand peste trei procente la cota noastra de piata si restabilind ierarhia de business", a spus Daniel Mocanu, directorul general si actionar al DAAS Romania.

Pentru 2012, compania si-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 25 de milioane de euro, sustinuta de cresterea cotei pe piata de retail cu 2% si de consolidarea pe segmentul HoReCa.

Citeste si:

In 2005, compania a intrat si pe segmentul "frigului comercial", furnizand echipamente frigorifice pentru mari magazine precum Real, Auchan, Kaufland, Carrefour sau Metro Cash & Carry.

Anul trecut, DAAS a adaugat in portofoliu proiecte integrate de dotari bucatarii si baruri profesionale pentru National Arena, Ramada Pitesti, J.W. Marriott, Epoque, Hilton Oradea.

DAAS Romania a fost fondata in anul 1993, avand ca obiect principal de activitate importul si distributia de echipamente si mobilier pentru industriile horeca si retail alimentar, precum si asigurarea serviciilor de intretinere post-vanzare.