Principalii clienti ai companiei sunt agentiile de PR si BTL, agentiile de turism si companiile mari care organizeaza evenimentele corporate in house.
“Piata de catering se afla sub presiunea cresterii preturilor la materia prima si, pe de cealalta parte, scaderea bugetelor alocate pentru un eveniment”, a declarant Anca Mitu, fondator Privileg Catering (foto)
“Cu toate acestea, in mod paradoxal, tocmai scaderea bugetelor de marketing a determinat managerii si agentiile sa se orienteze tot mai mult catre business to business, catre o comunicare mult mai targetata, prin evenimente dedicate clientilor importanti si stakeholders ” , a continuat Anca Mitu.
Astfel, piata de evenimente corporate s-a axat mai mult pe evenimente cu un numar mai restrans de invitati comparativ cu anii anteriori, dar cu concepte mai creative de eveniment, logistica si meniuri mai deosebite, care au necesitat si servicii speciale din partea companiilor de catering.
“Daca in anii anteriori se vorbea foarte mult de cantitate, acum accentul este pe calitate si pe servicii cat mai complete din partea companiei de catering, astfel ca si noi am investit in echipamente noi, multa logistica proprie, am avut o mare flexibilitate in negociere, am venit cu multe propuneri personalizate, pentru specificul fiecarei companii in parte” a explicat Anca Mitu.
Conform unei statistici realizate de companie, aproximativ 30-40% din bugetul unui eveniment este alocat pentru catering si serviciile asociate.
Procentul scade in functie de amploarea evenimentului, in cazul in care locatia aleasa are o chirie substantiala de pilda, sau daca scenografia si momentele artistice sunt mai complexe.
Dupa 16 ani de prezenta pe piata locala, compania are in prezent o echipa permanenta de 60 de angajati in house, peste 100 de colaboratori si o flota de 12 masini frigorifice. Privileg Catering este si furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei si a fost desemnata patru ani consecutiv drept cea mai buna companie de catering din Romania.
“Urmeaza un an mai solicitant decat 2011, in care managementul si eficientizarea costurilor sunt elemente cheie. Vorbim despre un business in care managementul pierderilor de mancare de pilda este extrem de important, in contextul in care nu se opereaza cu margini semnificative, iar calculele trebuie sa fie extrem de exacte” marturiseste Anca Mitu.
Compania planuieste sa extinda anul acesta echipa de angajati, sa continue investitiile in logistica si echipamente.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: