„Grupul Schwarz va folosi finantarea IFC pentru a intra pe noi piete, mai ales in orase de sub 50.000 de locuitori”, se precizeaza intr-un comunicat al institutiei.

Lidl are in vedere expansiunea retelei de magazine la 200 de unitati, pana la finalul anului curent. In prezent, reteaua numara 135 de magazine.

Investitia medie pentru un magazin nou se ridica la 1 milion de euro, excluzand pretul terenului pe care acesta este amplasat.

Astfel, imprumutul acordat de IFC ar putea finanta deschiderea a 50 de unitati.

Citeste si:

Retailerul a intrat pe piata romaneasca prin preluarea, la inceputul lui 2010, a retelei de 107 magazine de tip discount Plus Discount, detinuta de grupul german Tengelmann.

La inceputul lunii octombrie 2011, dupa un proces de remodelare si rebranduire, Lidl a redeschis toate magazinele foste Plus Discount, plus alte 11 noi.

Lidl este parte a grupului Lidl & Schwarz (Germania), care opereaza in Romania si reteaua de hipermarketuri de discount Kaufland.