In trimestrul al patrulea, volumul vanzarilor companiei pe piata romaneasca a coborat cu aproximativ 5%, relateaza Mediafax.

Veniturile din vanzari ale Coca-Cola Hellenic pe pietele emergente au crescut cu 2% in 2011, la 2,88 miliarde euro, insa profitul operational a scazut cu 31%, la 201,3 milioane euro.

In trimestrul al patrulea, veniturile companiei pe pietele emergente au urcat cu 11%, la 680,4 milioane euro, in timp ce profitul operational s-a dublat, la 38,6 milioane euro.

Volumul vanzarilor grupului in trimestrul al patrulea pe pietele emergente a stagnat comparativ cu perioada corespunzatoare a anului trecut, la circa 224 milioane de navete, cu cresteri pe toate pietele cu exceptia Romaniei si Nigeriei, se spune in comunicat.

Pe ansamblul anului trecut, volumul vanzarilor Coca-Cola pe pietele emergente a coborat cu 1%, la 984,2 milioane navete.
La nivel mondial, veniturile Coca-Cola Hellenic au crescut usor anul trecut, la 6,8 miliarde euro, iar profitul net a scazut cu 27%, la 330 milioane euro.

Citeste si:

Volumul vanzarilor la nivel de grup a scazut cu 1%, la 2,08 milioane de navete de bauturi racoritoare.

Coca-Cola Hellenic detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.

Coca-Cola Hellenic Romania imbuteliaza bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea (Illy).