In Europa Centrala si de Est, volumul vanzarilor grupului olandez Heineken a crescut cu 6,5%, cu cresteri in Rusia, Belarus, Romania, Polonia si Austria, dar cu scadere puternica in Grecia, se arata in comunicatul transmis miercuri de companie, relateaza Mediafax.

Marca Heineken a inregistrat de asemenea cresteri in Rusia, Polonia, Germania si Romania, care nu au compensat insa declinul din Grecia.
Compania detine in Romania patru fabrici, situate in Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Targu Mures, cu 1.100 de angajati.

La nivel mondial, volumul vanzarilor Heineken a urcat anul trecut cu 11%, la 213,9 milioane hectolitri de bere, in timp ce veniturile au avansat cu 6,1%, la 17,1 miliarde euro.

Profitul net al grupului a scazut insa usor, la 1,43 miliarde euro.

Citeste si:

Heineken a lansat miercuri un nou plan de reducere a costurilor, cu 500 milioane euro, si mizeaza pe pietele emergente in acest an, in contextul situatiei dificile din Europa pe fondul crizei datoriilor de stat.

Compania a economisit in ultimii trei ani 614 milioane euro in urma unui program similar de scadere a cheltuielilor, potrivit Reuters.