„Dupa ce am trecut de etapa de restructurare, am repozitionat compania si ne-am concentrat atentia pe produsele premium si pe sisteme si solutii eficiente energetic, in ideea de a utiliza capacitatile operationale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioara a grupului. Succesul acestor masuri a fost evidentiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piata in cele mai multe tari, desi a trebuit sa operam si cresteri de preturi din cauza inflatiei”, declara Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.
In Romania, Winerberger Sisteme de Caramizi a continuat sa isi mentina pozitia pe piata de profil. Porotherm, principala marca a companiei la nivel local, este unul din brandurile cele mai cunoscute, potrivit unui studiu intern.
„Wienerberger a facut pasi extrem de importanti la nivel local in 2011, pregatind dezvoltari strategice sustinute”, declara Corneliu Fecioru (foto), director marketing si vanzari Wienerberger Sisteme de Caramizi.
Filiala locala a grupului a sponsorizat in 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectura pentru desemnarea celei mai bune solutii de amenajare a Pietei Universitatii.
In ceea ce priveste activitatea din 2012, compania se asteapta la o revenire a stabilitatii pietelor din Europa Centrala si de Est, desi nu pot fi formulate estimari precise in acest moment.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: