In 2005, compania a lansat mai multe produse, printre care gama Joe Crunch Choco Chips, gama Joe Yoghurt Delight, Nestle Nesquic si doua noi tipuri de cafea.

Maggi - unul din motoarele cresterii

Campania din perioada 1 februarie - 30 aprilie 2005, a adus o crestere de 140 la suta a vanzarilor marcii, fata de perioada similara a anului trecut. Vanzarile de Maggi Secretul Gustului au inregistrat o crestere de 34 la suta, in luna urmatoare lansarii, ajungand la o crestere de 60 la suta, in luna noiembrie.

"In 2006, vom continua sa oferim consumatorilor nostri produse din ce in ce mai variate si de cea mai buna calitate", a declarat directorul general Nestlé Romania, Paul Nuber.

Cerealele pentru mic dejun au inregistrat o crestere a vanzarilor de 40 la suta, fata de 2004, iar divizia pentru hrana pentru animale a crescut cu zece la suta.
       
Nestle a luat recent initiativa de a imbunatati profilul nutritional al cerealelor Nestle, in intentia de a contribui la imbunatatirea starii de sanatate a consumatorilor. Noile produse ambalate in pubgi au un pret mai mic cu 20 la suta.

Citeste si:

Crestere si la nivel international

De asemenea, compania Nestle, producatorul Nescafe si al ciocolatei KitKat, a realizat o crestere de 12% a profitului pentru al doilea semestru al anului trecut. Rezultatele se datoreaza cresterii afacerilor cu produsul de cafea Nespresso care au dus la atingerea unui nivel record al profitului, dar si majorarii preturilor si aprecierii dolarului fata de francul elvetian ce a contribuit la cresterea vanzarilor din Statele Unite si Asia.

Astfel, compania elvetiana a obtinut un profit net de 2,76 miliarde de euro, in crestere de la 2,46 miliarde de euro inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.

Mai mult, vanzarile au ajuns la nivelul de 30,5 miliarde de euro, fiind cu 13 % mai mari, iar pentru intreg anul 2005, profitul companiei a crescut cu 21%, pana la 5,1 miliarde de euro.

Compania elvetiana Nestle este prezenta pe piata romaneasca inca din 1995, iar in 2000 au cumparat fabrica de napolitane Joe de la Timisoara. Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 62 mil. euro.