“Formularea unei viziuni clare, setarea unor reguli corecte de relationare, dar si un proces decizional transparent sunt esentiale conducerii cu succes a unei afaceri. Pe langa aceste atribute, este nevoie si de putina intuitie, pentru ca sunt multe situatii in care micile detaliile se dovedesc a fi decisive”, crede sefa de la BAT.
Noul director general, despre opotunitatile de viitor
“British American Tobacco Romania are o pozitie bine consolidata pe piata, insa nu e momentul sa ne relaxam dupa succesele avute pana acum. Mai mult, pozitia de lider obliga la eforturi continue pentru a deveni mai bun – ne indreptam obiectivele de business spre o consolidare a pozitiei noastre, un management mai bun al resurselor, ca dealtfel si spre motivarea minunatei echipe locale”, a declarat Webb.
Prezenta in Romania din 1994, ca reprezentanta locala, BAT Romania a fost fondat in 1996 ca entitate de business locala si a inceput productia in 1997, la fabrica din Ploiesti.
In prezent, BAT Romania angajeaza peste 650 de profesionisti si produce, atat pentru piata locala, cat si pentru cea internationala, o serie de branduri de tigarete recunoscute la nivel mondial, precum Kent, Lucky Strike, Pall Mall, Dunhill, Vogue, Viceroy si Rothmans.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: