“Suntem in plin efort de schimbare a companiei”, a declarat Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s in debutul alocutiunii tinute cu ocazia lansarii noului produs.

Noul produs al companiei face parte din strategia companiei de a creste varietatea produselor oferite in restaurantele McDonald’s. “Daca in 1995 existau 5 sandvisuri, acum oferta este extrem de variata”, spune Boaje.

“Valoarea medie a consumatie in restaurantele companiei a fost constanta in ultimii 2-3 ani, strategia noastra de crestere bazandu-se pe atragerea de noi clienti”, a adaugat Daniel Boaje, pentru wall-street.ro.

Pentru anul acesta, Boaje spune ca sunt in plan foarte multe lansari de produse, insa nu a dat o cifra, mentionand doar ca in fiecare perioada a anului va exista cel putin o nou produs lansat. Noul sandvis lansat, Chicken Grill, costa circa 12 lei.

Despre inceputul de an, Boaje spune ca a fost bine, chiar excelent daca se exclude luna februarie, cand vremea rea a facut dificil accesul clientilor la restaurante. Rezultatele din 2011 au fost similare cu cele din 2010, iar pentru 2012, McDonald’s si-a propus o crestere.

Citeste si:

Despre extindere, Boaje spune ca va fi urmat trendul de anul trecut, adica o deschidere si cel putin 4 remodelari de restaurante.

La nivel de “schimbare” a companiei, spune ca in Romania procesul este la jumatate si va fi incheiat pe termen mediu.

Dincolo de schimbarea designului restaurantelor, in a caror constructie se utilizeaza in prezent mai mult lemn si piatra si de inglobarea zonei de cafenea in interior, aceasta schimbare presupune si alte uniforme pentru angajati, alte programe de training, o mai mare flexibilitate in relatia cu personalul si o mai mare atentie fata de mediu. Spre exemplu, in echipamentele de frig ale companiei nu se mai utilizeaza freonul.

McDonald’s detine 64 de restaurante in Romania, iar pana in prezent investitiile totale se ridica la 110 milioane dolari.