Brandul de bere Silva s-a relansat luna aceasta, campania de imagine mizand pe originile transilvanene ale marcii. Relansarea nu aduce doar noi etichete si spoturi TV, ci si largirea gamei de ambalaje.
Astfel, din aceasta luna, Silva va fi disponibila si in variantele PET la 2 litri si keg de 50 de litri.

Berea la pet acopera peste 50% din volumul de bere vandut in Romania, iar situatia este similara si in cazul volumelor vandute de Heineken, compania care produce Silva.

Mai mult, oficialii Heineken au declarat recent ca vad cresteri pe ambalajele PET si doza, in timp ce pe vanzarile la sticla se observa un declin.

In ferbuarie si Bergenbier SA a inceput sa comercializeze berea Staropramen si in ambalaj PET de un litru. Oficialii Bergenbier au spus ca ambalajul PET va fi principalul motor de crestere a vanzarilor Staropramen in acest an. Si in cazul Bergenbier SA ambalajul PET a acoperit peste 50% din volumul de vanzari din 2011.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri