Producatorul de aluminiu Alro Slatina va investi circa 25 milioane dolari pentru retehnologizarea companiei, informeaza Rompres. In ultimii trei ani, Alro a investit 145 de milioane de dolari in modernizarea liniilor de productie si in protectia mediului. In 2005, investitiile au depasit 25 de milioane de dolari.

'Echipamentele care trebuie inlocuite au o vechime de peste 30 de ani si sunt mai putin eficiente comparativ cu cele moderne', a declarat directorul general al companiei, Gheorghe Dobra, citat de Rompres, care a adaugat ca Alro poarta negocieri in acest sens cu cele mai importante companii internationale din domeniul proiectarii si fabricarii de trafo-redresori.

In perioada 2002- 2005, compania a platit taxe si impozite de circa 100 de milioane de dolari catre bugetul statului, iar pentru programele de responsabilitate sociala au fost alocati 1,3 milioane de dolari.

Alro a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 1,618 miliarde RON si un profitul net preliminar de 118,22 milioane RON. Compania produce aluminiu primar si aliaje pe baza de aluminiu, capacitatea sa de productie instalata fiind de peste 260.000 de tone anual. Principalele piete de desfacere pentru aluminiul produs la Alro sunt Uniunea Europeana (Italia, Grecia, Germania, Franta, Marea Britanie, Ungaria etc.), Turcia, tarile din zona Balcanilor. Compania exporta, de asemenea, in Statele Unite, Israel, Coreea de Sud si Arabia Saudita.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri