Inainte de venirea sa in Romania, Peter Schmidt a fost global director pentru dezvoltarea brand-ul Marlboro, in cadrul centrului operational din Lausanne, unde s-a ocupat de dezvoltarea si executia noii arhitecturi de marca pentru franciza Marlboro Gold, in perioada 2007-2011.

Schmidt s-a alaturat Philip Morris SUA in iunie 1983 in cadrul departamentul de Marketing din New York. Patru ani mai tarziu, a fost numit marketing manager in Hong Kong, dupa care s-a mutat in Japonia ca brand manager si, ulterior, group brand manager.

Dupa o experienta de sase ani in Japonia, Schmidt s-a alaturat echipei Philip Morris din Malaiezia timp de 3 ani, revenind apoi in Hong Kong ca director de marketing (in 1995).

Citeste si:

In octombrie 1998, Peter a preluat pozitia de director marketing pentru divizia de Duty Free in Elvetia, continuand cu multe pozitii in cadrul departamentului de marketing de la centrul operational al Philip Morris (din Elvetia), fiind responsabil in principal de dezvoltarea marcii Marlboro in Europa de Est si Asia de Nord.

Philip Morris Romania are in jur de 800 de angajati, din care aproximativ 500 lucreaza in fabrica din Otopeni.