"Rezultatele financiare din 2011 demonstreaza ca investitiile din ultimii trei ani, concentrate pe tehnologie, dezvoltarea serviciilor oferite si cresterea productivitatii s-au dovedit a fi cea mai buna strategie de crestere pentru o companie chiar si in perioada de criza. In perioada 2009-2011, investitiile FAN Courier au depasit 26 de milioane de euro", a declarat Adrian Mihai, directorul de dezvoltare al companiei si unul dintre fondatori.

Pentru acest an, FAN Courier a bugetat o crestere a afacerilor cu 10% si vizeaza concentrarea investitiilor pe imbunatatirea calitatii serviciilor si segmentul comertului online.

"Cererea de servicii de curierat generata de retailerii online a crescut de mai bine de cinci ori in ultimii ani, acesta fiind principalul motiv pentru care am decis ca anul acesta sa cream, pe langa departamentul de expeditii deja existent specializat pe aceasta nisa si un departament de Customer Service adresat exclusiv clientilor din online", a explicat Adrian Mihai.

Citeste si:

FAN Courier, infiintata in 1998, este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. Compania are un parc auto de 1.500 de masini, 2.500 de angajati si o retea de 2.200 de localitati.

Principalii concurenti ai FAN Courier sunt UPS, DHL, DPD Romania (controlata indirect de Posta Franceza) si TCE Holding din grupul RTC. Cel mai mare operator este compania de stat Posta Romana.