Afacerile Gefco Romania au urcat anul trecut cu 30% fata de anul precedent, la 43,3 milioane euro, in timp ce grupul a inregistrat o crestere de 13%, la 3,78 miliarde euro.
"Avansul cifrei de afaceri GEFCO Romania din anul 2011 se inscrie in trendul ascendent al ultimilor ani, urmand strategia de dezvoltare a firmei, care a vizat atat atragerea de clienti noi, cat si fidelizarea celor existenti, prin extinderea portofoliului de servicii oferite", potrivit companiei.

Anul trecut GEFCO Romania a inregistrat cea mai mare crestere, operand peste 20.000 de camioane, fata de 8.600 de vehicule in 2010. Totodata, compania a transportat pe mare peste 1.760 de containere TEU, iar pe calea aeriana a operat 545 de transporturi.

In 2012, GEFCO Romania vizeaza dezvoltarea activitatilor in regiune si atragerea unor proiecte noi si clienti din domeniile auto, electronice si electrocasnice, industria aerospatiala si retail.

Printre clientii companiei se numara Carrefour, Ford, Kiabi, Arctic, Unilever, Citroen, Renault, Ikea, Electrolux si Philips.

Grupul francez GEFCO, filiala a grupului auto PSA Peugeot Citroën, a intrat pe piata din Romania in 2005 si opereaza trei depozite logistice, la Arad si Bucuresti, si o platforma destinata activitatii logistice auto, la Curtici. Grupul francez este prezent in 150 de tari.

GEFCO isi continua cresterea internationala in Asia, Europa Centrala si de Est, in America de Sud. Deschiderea de noi filiale in Bulgaria si Kazahstan confirma dezvoltarea grupului in Europa de Est si Asia Centrala permitand consolidarea fluxurilor intra-regionale.

In iunie 2011 GEFCO a achizitionat 70% din actiunile Gruppo Mercurio, o companie italiana specializata in logistica auto, prezenta pe 5 continente.

2012 va fi un an decisiv pentru grupul GEFCO ca urmare a deciziei grupului PSA Peugeot Citroën din luna februarie de a-si deschide capitalul spre vanzare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri