„In linie cu tendintele pietei, Altex urmareste sa introduca cele mai competitive produse financiare cu cele mai avantajoase conditii de creditare de pe piata. Creditul doar cu buletinul cu perioada de gratie pana in 2007 aduce un plus de confort pentru clientii nostri, care vor privi creditul de consum nu ca pe o grija suplimentara, avand la dispozitie trei sferturi de an pentru a-si planifica plata primei rate” a declarat Ramona Radut, Consumer Finance Manager, Altex.

Prin acordarea perioadei de gratie a creditului doar cu buletinul, clientii beneficiaza in continuare de aceleasi conditii avantajoase la obtinerea acestui tip de credit: numar minim de documente solicitate (doar buletinul), dobanda scazuta.

Oferta Altex vine ca replica la initiativa de acum o luna a companiei Flanco, principalul concurent al Altex pe piata bunurilor electrocasnice si electronice, care a lansat, impreuna cu societatea de credit de consum Credisson, un imprumut cu o perioada de gratie de sase luni. Cu aceasta oferta, clientii Flanco pot amana plata ratelor cu sase luni, sau vor achita prima rata in luna septembrie.

Lansat in toamna anului 2004, creditul doar cu buletinul a revolutionat piata creditelor de consum din Romania. Un produs financiar accesibil si nebirocratic, creditul doar cu buletinul a adus un plus de confort pentru clienti, care, astfel, economisesc timp obtinand fara efort produsele dorite. Tot ce trebuie sa faca o persoana pentru a obtine un astfel de credit este sa se prezinte la biroul de rate cu buletinul de identitate si sa completeze o declaratie pe propria raspundere.

Citeste si:

„Pentru 2006 ne propunem stabilizarea si consolidarea rezultatelor obtinute in 2005. Asa cum am anuntat in februarie 2004, vom continua sa dezvoltam brandul Media Galaxy, deschizand 4 noi locatii pe an. De asemenea, suntem interesati sa achizitionam un partener local cu ajutorul caruia sa ne exindem pe piete din sud-estul Europei, precum Bulgaria, Serbia, Macedonia, Albania, Moldova,” au declarat pentru Wall-Street reprezentantii Altex.

In acelasi timp, obiectivele Altex pentru anul 2006 sunt mentinerea cotei de piata la 30%, extinderea brandului Media Galaxy in tarile din Europa de Sud-Est, in timp ce pentru piata din Romania compania mizeaza pe o crestere organica.

Altex a anuntat ca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri (fara TVA) de 275 de milioane de euro si un profit net de 7,5 mil. euro. Astfel, afacerea Altex aproape s-a dublat comparativ cu 2004, cand a raportat afaceri de aproximativ 146 mil. euro .