Aceste servicii reprezinta o premiera pe piata de retail autohtona, Domo planificandu-si sa deschida in acest an cinci astfel de show-room-uri in interiorul magazinelor sale, de unde clientii pot sa isi aleaga elementele care le vor utila bucataria, bucataria fiind simulata pe calculator. Primele rezultate ale acestui parteneriat vor fi vizibile in magazinul Domo din galeriile Real Timisoara, care se va deschide pentru public in data de 16 martie.

“Am prospectat piata in cautarea unui partener si consideram ca Domo este unul de incredere, care in mai bine de 10 ani a reusit sa-si cladeasca o afacere sanatoasa si de succes, in peisajul unei piete extrem de competitive. Suntem siguri ca Alno va beneficia in Romania de expertiza Domo si ii va completa cu succes oferta. Experienta pe care o avem in cele peste 50 de tari in care vindem Alno ne-a demonstrat ca business-ul evolueaza spectaculos intr-un timp relativ scurt”, a declarat Dieter Klee, Director de export Alno AG.

Lorand Szarvadi, CEO Domo a declarat ca acest parteneriat vine in indeplinirea viziunii companiei pe care o conduce, aceea ca “fiecare roman sa aiba in casa un produs cumparat de la noi”. El a mai adaugat ca “acest parteneriat este o dovada ca suntem proactivi in abordarea clientilor, carora dorim sa le oferim in magazinele noastre complezitatea unui retail modern”.

Domo a deschis de curand primul sau magazin in afara granitelor, acesta situandu-se in incinta Kaufland din orasul bulgar Plovdiv. Pe baza parteneriatului incheiat cu retailerul german Kaufland, care prevede deschiderea unui magazin Domo in fiecare locatie Kaufland, retailerul de electrocasnice si electrice are in plan deschiderea altor opt magazine in Bulgaria pana la finalul acestiui an, primele fiind in orasele Sofia si Haskovo, in luna mai.

De la inceputul acestui an, Domo a investit 720 000 de euro in deshiderea a patru noi magazine in Romania, in acest an fiind planificate alte cinci magazine, care vor fi inaugurate in orasele cu peste 200.000 de locuitori.