Nemtii de la Metro deschid, astazi, la Timisoara, primul supermarket Real, aceasta fiind treia divizie de supermarketuri a grupului, dupa Metro Cash & Carry si Praktiker. Constructia magazinului a inceput in toamna anului trecut, iar amenajarea s-a facut intr-un timp record, cu o investitie totala ce s-a ridicat la peste 15 milioane de euro, incluzand investitia in echipamente si instalatii.

“Avem un plan ambitios de expansiune in Romania, care presupune deschiderea de noi magazine in orasele Constanta, Oradea si Sibiu, magazine ce se afla deja in plin proces de constructie. Pana la sfarsitul anului alte trei magazine urmeaza sa fie deschise in centre economice importante din Romania printre care si Bucuresti” a declarat John Rix, Director General al Real Hypermarket Romania.

In Germania, dar si in alte tari din Europa Real Hypermarket este o marca de succes care dispune de un lant de 328 de magazine, dintre care 288 in Germania, 30 in Polonia, 7 in Turcia si 3 in Rusia. Real Hypermarket detine o pozitie importanta pe piata vanzarilor cu amanuntul din Germania, dar si din alte tari unde opereaza, caci peste un milion de clienti isi fac zilnic cumparaturile in magazinele Real. Volumul vanzarilor nete la nivelul anului 2004 a fost de 8,2 miliarde euro. Mai mult, se prevede ca anul acesta compania se va dezvolta prin deschiderea de noi magazine in Romania si Rusia.