Carré Blanc, retea de magazine de decoratiuni interioare si produse textile, va include piata romaneasca in planurile sale de extindere internationala, informeaza CHR Consulting.

Francizorul ofera viitorului partener exclusivitate teritoriala, stoc initial cu posibilitate de aprovizionare saptamanala (doua colectii pe an) si pregatire initiala in una din unitatile pilot ale companiei din Franta. In plus, acesta va primi asistenta in alegerea magazinului si inaugurarea sa, in alegerea sistemului informatic de gestiune, asistenta tehnica pe toata durata contractului si servicii de marketing (campanii promotionale, brosuri, cataloage, afise).

Suprafata recomandata pentru amenajarea unei locatii Carré Blanc este de minimum 90 mp, cu un spatiu de vanzare de 70 mp si o vitrina de minimum sase metri patrati. Investitia necesara pentru o franciza sub brandul Carré Blanc are o valoare cuprinsa intre 80.000 si 150.000 euro, suma ce include taxa de intrare, de 10.000 euro, si costurile de start-up relevante (amenajare, mobilier, stoc initial).

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=23199&shift=1