Bega Pam Timisoara intentioneaza sa intre in acest an cu biscuitii Eugenia si alte produse pe pietele din Cehia, Croatia, Grecia, Italia si Serbia, dupa ce in 2004 a exportat acest produs doar in Canada. Anul trecut, compania a comercializat pe piata canadiana biscuiti Eugenia si napolitane Danut, incasarile realizate pe aceasta cale reprezentand 2% din cifra totala de afaceri, respectiv 296 miliarde de lei.

"Principalele categorii de produse care au adus companiei noastre cele mai mari venituri sunt panificatia, biscuitii si napolitanele. Ponderea biscuitilor Eugenia in grupa de biscuiti este de 60% si variaza in functie de zona de comercializare", a declarat agentiei Mediafax Mirela Tatut, director de marketing al companiei. Cifra de afaceri realizata anul trecut de societate a fost cu aproximativ 50 miliarde de lei mai mare fata de nivelul inregistrat in 2003. Totodata, Bega Pam a trecut pe profit (59 miliarde de lei), in conditiile in care la sfarsitul lui 2003 contabilizase pierderi de 33,39 miliarde de lei.