In urma unor rezultate spectaculoase inregistrate anul trecut in care vanzarile marcii Maggi au inregistrat o crestere cu 140% fata de aceleasi luni ale lui 2004 (februarie/martie/aprilie), compania de produse alimentare Nestle Romania va continua anul acesta printr-o actiune de promovare similara: prin alocarea unui buget mai consistent, compania va acorda premii consumatorilor care vor lipi pe geam inima Maggi.

" Din motive de confidentialitate, bugetul integral al campaniei nu poate fi facut public. Procentul cel mai mare din buget a fost alocat comunicarii TV si activitatilor de distribuire a pliantelor Maggi in cutiile postale in cele 45 de orase de derulare a campaniei," au declarat pentru Wall-Street oficialii Nestle.

Cifra de afaceri a companiei Nestlé Romania pentru anul 2005 a crescut cu 25% fata de anul precedent, depasind astfel 80 milioane de euro, incluzand segmentul de hrana pentru animale. Aceste rezultate financiare au fost obtinute in conditiile pastrarii aceluiasi sistem de organizare a activitatii.

Pe piata condimentelor cel mai important concurent al Nestle este Unilever, reprezentat cu marca Knorr Delikat.